Conflictadvies, conflictmanagement, een vak apart. Roger Vermeulen en Francine ten Hoedt vormen samen een ijzersterk team. Met hun jarenlange ervaring op het gebied van conflictmanagement delen zij graag hun ervaring. Mensen zijn, bewust of onbewust, altijd het middelpunt van conflicten, afwisselend als aanjager of slachtoffer. Conflicten kunnen op tal van manieren ontstaan. Wij mensen hebben een enorm arsenaal van mogelijkheden om conflicten te genereren. Miscommunicatie is er één van. We gaan er al te vaak vanuit dat iedereen wel begrijpt wat we bedoelen en zijn verbaasd als hun woorden anders worden geïnterpreteerd worden. Dit leidt dan weer tot irritaties en conflict. Conflictmanagement is het zakelijk of methodisch benaderen van opkomende geschillen in en rondom organisaties, waarbij instrumenten en methodieken worden ontwikkeld en gebruikt om conflicten vroegtijdig te herkennen en adequaat aan te pakken, met het doel om risico's en onnodige escalaties te voorkomen. Naast een degelijke kennis van conflict theorie is de conflictmanager een meester in communicatieve en sociale vaardigheden.
Maak kennis met Conflictanalyse, diagnose en plan van aanpak. Een must voor elkeen die zich wil bekwamen in de aanpak van een verscheidenheid aan conflicten. Deze opleiding is erkend door de Federale Bemiddelingscommissie en Orde van Vlaamse Balies. Lees meer
Maak gebruik van de voordelen door lid te worden van ons uitgebreid aanbod aan nazorg voor de bemiddelaar en mediator.
People Interaction. Duurzame en kwaliteitsvolle opleidingen.
Klantgerichte organisatie waar mensen het verschil maken.