$type=slider$sn=0$l=1$c=6$m=0$show=home

NIEUWS_$type=three$c=3$au=0$cm=0$show=home

People Interaction alumni aan het woord, Vera Van Den Borre, erkend bemiddelaar in Familiale Zaken

Onze alumni aan het woord, Vera Van den Borre vertelt

Wanneer ik in het kader van bemiddeling word gecontacteerd, raakt het mij steeds hoe belangrijk mensen het vinden om een bepaalde periode in hun leven mooi te kunnen afsluiten. De bereidheid van mensen om te gaan voor een positieve en constructieve discussie, verrast mij telkens weer. 

Mijn omgeving vraagt mij soms of die bemiddelingsopdracht emotioneel niet zwaar weegt op mij, als persoon. Ik antwoord hen dan steeds dat ik heel veel voldoening en positiviteit haal uit de wilskracht van mensen. 

Samen proberen we de puzzelstukjes weer in elkaar te laten passen.


De bemiddelingspraktijk

Tijdens mijn opleiding ‘Rechten’ aan de Gentse Universiteit is mijn voorkeur steeds uitgegaan naar het familiaal recht. Ik had nooit de ambitie om in de advocatuur te gaan en studeerde een extra jaar ‘notariaat’. 

Ook in deze opleiding genoten de familiale akten mijn voorkeur. Inmiddels werk ik meer dan 25 jaar in het notariaat, waar ik voornamelijk de echtscheidingen, ouderschapsregelingen,.. behandel.

In 2020 heb ik deze jarenlange ervaring geperfectioneerd, door een opleiding te volgen tot familiaal bemiddelaar.

Ondertussen werk ik 1 jaar als familiaal bemiddelaar, op zelfstandige basis. 

Ik heb in dat jaar mogen ondervinden dat mensen mij hun vertrouwen schenken, op juridisch vlak, maar ook en vooral op menselijk vlak. 
Voor mij is het belangrijk te voelen dat mijn job meer is dan een job, maar dat ik samen met die mensen het verschil heb gemaakt.

Hier vind je mijn gegevens van de praktijk!

Alumnus van People Interaction

Bij People Interaction heb ik geleerd om naar mezelf te kijken en mezelf beter te leren kennen. Zelfreflectie is voor mij heel belangrijk en noodzakelijk in de omgang met anderen.

De opleiding heeft mij de tools bezorgd waaraan het mij ontbrak om de stap naar een bemiddelingspraktijk te zetten.


Knap van je Vera om bemiddeling mee te promoten in Vlaanderen. Wij zijn trots op je!


Heb jij zelf ook interesse om een opleiding tot erkend bemiddelaar aan te vangen?
Wij vangen een nieuwe reeks aan in februari 2022.

Wens je deel te nemen aan onze gratis infosessie die plaatsvind op
11 januari 2022 van 12:00 - 13:00.
Meld je aan via info@peopleinteraction.be met vermelding van 'Infosessie januari 2022'

Hier vind je alvast een voorproef van onze basisopleiding.

People Interaction, waar kwaliteit het verschil maakt. Wij helpen onze alumni ook na het afstuderen.
www.peopleinteraction.be
0468 43 99 11

Walter en Natasha

$show=/p/coaching.html$type=two$c=9$m=0$sn=0

$show=/p/vacatures.html$type=two$m=0$c=4$p=1

IN DE KIJKER_$type=sticky$c=4$m=0$l=1$icon=1$h=318$show=vacatures.html

$show=nieuws.html$type=three$au=0$cm=0$c=9$p=1

$show=opleidingen.html$type=grid$c=9$m=0$sn=0

$show=/p/events.html$type=one$cm=0$au=0$rm=1$sn=1$c=5$p=1

IN DE KIJKER_$type=sticky$c=4$m=0$l=1$icon=1$h=318$show=events.html

IN DE KIJKER_$type=sticky$c=4$m=0$l=1$icon=1$h=318$show=contact.html

$show=/p/faq.html$type=list$m=0$c=20$p=1

$show=faq.html

IN DE KIJKER_$type=sticky$c=4$m=0$l=1$icon=1$h=318$show=coaching.html

IN DE KIJKER_$type=sticky$c=4$m=0$l=1$icon=1$h=318$show=faq.html

IN DE KIJKER_$type=sticky$c=4$m=0$l=1$icon=1$h=318$show=post

Naam

coaching,3,events,46,FAQ,6,in de kijker,90,nieuws,62,nieuwsbrief,3,opleidingen,57,vacatures,2,
ltr
item
People Interaction: People Interaction alumni aan het woord, Vera Van Den Borre, erkend bemiddelaar in Familiale Zaken
People Interaction alumni aan het woord, Vera Van Den Borre, erkend bemiddelaar in Familiale Zaken
https://blogger.googleusercontent.com/img/a/AVvXsEjGDjwD2rJyUvV8fgsbyf2PWCaxMo087AJnF-RoL2QJrQcHOWkh3M5_ikR1kv2MReknshMh1zO9pC7-Ooq78p8c3rM-iiErS-w4G1rBr31645oyeY9A1JSrbxqlI0ovh0v-8gs0qUc1gOVB46zG-i_hzTKDjpIUxZac6KGBvqMOgOM2T_qMrLaE9lrabA=w156-h207
https://blogger.googleusercontent.com/img/a/AVvXsEjGDjwD2rJyUvV8fgsbyf2PWCaxMo087AJnF-RoL2QJrQcHOWkh3M5_ikR1kv2MReknshMh1zO9pC7-Ooq78p8c3rM-iiErS-w4G1rBr31645oyeY9A1JSrbxqlI0ovh0v-8gs0qUc1gOVB46zG-i_hzTKDjpIUxZac6KGBvqMOgOM2T_qMrLaE9lrabA=s72-w156-c-h207
People Interaction
https://peopleinteraction.blogspot.com/2021/12/people-interaction-alumni-aan-het-woord.html
https://peopleinteraction.blogspot.com/
https://peopleinteraction.blogspot.com/
https://peopleinteraction.blogspot.com/2021/12/people-interaction-alumni-aan-het-woord.html
true
6076229030278363622
UTF-8
Alle posts geladen Geen zoekresultaten TOON ALLE Ontdek meer Reply Cancel reply Delete door Home PAGINA'S POSTS Bekijk Alles VOOR U AANBEVOLEN Rubriek Archief ZOEKEN ALLE POSTS Geen zoekresultaten Terug Home Zondag Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zon Maa Din Woe Don Vrij Zat Januari Februari Maart April Mei Juni Juli Augustus September Oktober November December Jan Feb Maa Apr Mei Jun Jul Aug Sep Okt Nov Dec zojuist 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Volgers Volgen THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy